Pages

Sunday 14 July 2013

LANA NORDIN NAFI BELIAU PELAKON DICEKUP TIDAK PUASA

Paling memeranjatkan apabila pelakon itu dicekup ketika sedang leka bermain mahjung dan tidak berpuasa bersama seorang rakan perempuan dan dua lelaki bukan Islam.

Lana Nordin
Lana Nordin

Terdahulu di Jz Online News :

Lana Nordin: Itu bukan saya


NAMA Lana Nordin tiba-tiba menjadi sebutan apabila dia dikaitkan dengan serbuan pihak penguat kuasa MPSJ di Pusat Siber Bandar Puteri, pada pertama Ramadan lalu.

Selain premis itu dipercayai tidak mempunyai lesen yang sah, pihak berkuasa turut mengesan seorang pelakon wanita dan rakan-rakannya di sebuah bilik VIP.

Paling memeranjatkan apabila pelakon itu dicekup ketika sedang leka bermain mahjung dan tidak berpuasa bersama seorang rakan perempuan dan dua lelaki bukan Islam.

Bagaimanapun, menerusi portal online, Lana menafikan dia terlibat dengan serbuan tersebut. Menurut Lana, dia bukanlah wanita yang dimaksudkan meskipun dia memang tidak berpuasa pada hari tersebut.

"Saya dah tiga hari demam dan saya akui ada berjumpa doktor untuk mendapatkan suntikan. Tetapi saya tidak berada di premis tersebut. Lagipun tak ada bukti mengatakan itu saya," katanya.



Sinar Harian

No comments:

Post a Comment