Pages

Wednesday 31 July 2013

BAHAYA PAMER TRACKING NUMBER | PERINGATAN UNTUK PENIAGA & PEMBELI ONLINE

Jz memang tidak pernah pamerkan 'tracking number' di page Jz kerana tidak mahu kejadian seperti ini berlaku kepada pelanggan Jz sebaliknya Jz akan sms pelanggan yang telah membeli barangan jualan Jz..

BAHAYA PAMER TRACKING NUMBER | PERINGATAN UNTUK PENIAGA & PEMBELI ONLINE

Salam sejahtera.. 

Ini adalah kisah benar yang telah dialami oleh peniaga dan pembeli secara online. Jz memang tidak pernah pamerkan 'tracking number' di page Jz kerana tidak mahu kejadian seperti ini berlaku kepada pelanggan Jz sebaliknya Jz akan sms pelanggan yang telah membeli barangan jualan Jz untuk mengelakkan kejadian seperti ini walau ada yang mempertikaikan jualan Jz mendapat sambutan atau tidak hanya berdasarkan tiada 'tracking number' pembelian barangan jualan Jz di page jualan Jz. 

Memang niat peniaga online mempamerkan 'tracking number' di laman sosial masing-masing adalah sebagai bukti barangan yang dibeli telah dihantar kepada pembeli, tetapi ini juga mengundang bahaya kerana ada insan-insan yang suka mengambil kesempatan atas kejujuran insan lain dan golongan inilah yang menyusahkan masyarakat.

Terima kasih kepada yang telah membeli barangan jualan Jz berdasarkan kepercayaan anda. Jz amat menghargainya..  :) 

Sila LIKE page fb Jz Boss at Jz Shoppe dan Jz Online News. Terima kasih atas sokongan anda..  :)

No comments:

Post a Comment