Pages

Thursday 6 June 2013

HAIRUDDIN JUMPA WANG BERSELERAK | INGIN KEMBALIKAN WANG KEPADA PEMILIK

Hairuddin berkata, memandangkan jumlah wang tersebut agak banyak dia tidak menyerahkan wang itu kepada pihak masjid dan berhasrat untuk mengembalikan semula kepada pemiliknya.

Terkejut jumpa wang berselerak
Hairuddin A.Rahman

Terkejut jumpa wang berselerak

KUANTAN – Seorang lelaki, Hairuddin A.Rahman, 53 terkejut apabila terjumpa sejumlah wang yang banyak berselerak di atas jalan di tempat meletak kereta ketika singgah di kawasan Rehat dan Rawat (R&R) Temerloh pada 25 Mei lalu.

Dia mengesyaki pemilik wang berkenaan tercicir dan tidak menyedari duitnya itu terjatuh ketika keluar dari kenderaan.

Hairuddin berkata, memandangkan jumlah wang tersebut agak banyak dia tidak menyerahkan wang itu kepada pihak masjid dan berhasrat untuk mengembalikan semula kepada pemiliknya.

“Saya dalam perjalanan dari Raub ke Kuantan dan singgah di R&R Temerloh untuk berehat seketika.

“Ketika tiba di kawasan tempat meletak kereta saya terjumpa sejumlah wang yang berselerak di atas jalan sebelum mengutipnya.

“Saya tidak tahu bagaimana untuk mengembalikan semula wang berkenaan kepada pemiliknya dan berharap wang dapat dituntut segera oleh pemiliknya.

“Kepada pemilik wang berkenaan, dia boleh menghubungi saya di talian 016-98664495 dan jika tiada penuntutnya saya akan menyerahkannya kepada pihak masjid,” katanya kepada Sinar Harian.


Sinar Harian

No comments:

Post a Comment