Pages

Wednesday 4 September 2013

AWI RAFAEL & SHASHA SAIDIN SEDANG HANGAT BERCINTA?

“Saya senang berkawan dengannya. Dia (Shasha) seorang kawan yang baik dan ibu yang bertanggungjawab. Dia juga cukup ‘sempoi’," ujar Awi yang baru putus cinta dengan Hanez Suraya.

Awi Rafael
Awi Rafael

Awi Rafael jelas hubungan bersama Shasha

SEJAK akhir-akhir ini, penyanyi yang popular dengan lagu 'Kalau Aku Kaya', Awi Rafael sering dikaitkan dengan aktres cantik, Shasha Saidin, sehingga ada yang mengatakan mereka sedang hangat bercinta.

Menafikan hubungan cinta yang terjalin, Awi bagaimanapun mengakui dia sangat menghormati dan ikhlas berkawan dengan ibu tunggal itu.

“Saya senang berkawan dengannya. Dia (Shasha) seorang kawan yang baik dan ibu yang bertanggungjawab. Dia juga cukup ‘sempoi’," ujar Awi yang baru putus cinta dengan Hanez Suraya.

Mengulas lanjut mengenai hubungan mereka, Awi berkata, dia dan Shasha mula rapat untuk sebuah projek ‘Girl Band’. Jelasnya, sebagai bekas anggota Elite, Shasha banyak menjadi rujukannya.  

"Saya dalam perancangan untuk membentuk sebuah kumpulan wanita yang dianggotai artis baru ala-ala kumpulan Elite dan Shasha banyak membantu saya.
"Mungkin dari situ ia disalah ertikan," katanya.   

Dalam pada itu, Awi atau nama sebenarnya Muhammad Namawi Ewan Gunawan Rafael, yang juga komposer itu berkata, dia ingin memberi tumpuan kepada bidang nyanyian dan lakonan.

“Video klip lagu ‘Kalau Aku Kaya’ duet bersama Altimet mendapat sejuta ‘like’ di You Tube.

“Ini menunjukkan saya serius dengan tahap kerjaya saya sekarang,” katanya sambil memberitahu hasratnya ingin bekerjasama dengan penyanyi dari Indonesia suatu hari nanti.



Sinar Harian

No comments:

Post a Comment