Pages

Monday 9 September 2013

KEISHA, ANAK PELAKON NABILA HUDA PATAH TANGAN DALAM KEMALANGAN?

Khabar angin awal yang bertebaran mengatakan Keisha telah tercampak keluar dari kenderaan ketika kejadian malang ini berlaku 


#01 Nabila Huda Dan Anak Terlibat Kemalangan, Bekas Suami Lepas Geram Di Twitter - ROTIKAYA
KEISHA, ANAK PELAKON NABILA HUDA PATAH TANGAN DALAM KEMALANGAN?


Nabila Huda Dan Anak Terlibat Kemalangan, Bekas Suami Lepas Geram Di Twitter
Nabila Huda & anaknya, Keisha di’laporkan telah mengalami satu kemalangan lewat petang tadi di Lebuhraya Pantai Timur (LPT) Karak ketika pulang ke Kuala Lumpur dari menjayakan sebuah program anjuran Astro di Kuantan, Pahang.
Kedua dua mereka di’fahamkan menaiki sebuah kenderaan pacuan empat roda (4WD) bersama seorang pemandu lain & kenderaan itu telah terbalik akibat kemalangan tersebut.
Pelakon Syazwan Zulkifly yang turut serta dalam program di Kuantan itu mengirimkan sekeping gambar menunjukkan kenderaan yang di’naiki Nabila Huda & Keisha dalam keadaan terbalik.
Khabar angin awal yang bertebaran mengatakan Keisha telah tercampak keluar dari kenderaan ketika kejadian malang ini berlaku & ayahnya menerusi status di Twitter menafikan perkara itu dan berkata Nabila Huda memaklumkan Keisha berada dalam kereta sepanjang kejadian.

#02 Nabila Huda Dan Anak Terlibat Kemalangan, Bekas Suami Lepas Geram Di Twitter - ROTIKAYA
NABILA HUDA & ANAK KEMALANGAN: BEKAS SUAMI LEPAS GERAM DI TWITTER

Dalam salah satu status Twitter bekas suami Nabila Huda itu juga ada mengatakan yang Keisha mengalami patah tangan akibat kemalangan itu namun tiada berita tentang kecederaan yang d’alami oleh Nabila Huda — namun kedua dua mereka di’laporkan selamat.

#03 Nabila Huda Dan Anak Terlibat Kemalangan, Bekas Suami Lepas Geram Di Twitter - ROTIKAYA

KEISHA, ANAK PELAKON NABILA HUDA PATAH TANGAN DALAM KEMALANGAN?

Gambar di’atas yang dikongsikan Zaidy Zailani menerusi Instagram beliau menunjukkan sebelah tangan Keisha yang berbalut dan kini menerima rawatan di hospital.
Menerusi beberapa status Zaidy Zailani menerusi laman Twitter, beliau nampaknya tidak dapat menahan geram apabila mengetahui anak kesayangan’nya terlibat dengan kemalangan dan turut menulis beberapa ayat pesanan buat bekas isterinya, Nabila Huda.

Untuk baca lebih lanjut, boleh klik SINI ye. 

No comments:

Post a Comment