Pages

Thursday 16 May 2013

'SAYA TIDAK DERHAKA TAPI DIHALAU DARI RUMAH' - AFIQ MUIZ


Itulah ungkapan bela diri daripada pelakon yang sedang meningkat naik, Afiq Muiz atau nama sebenarnya Muhamad Afiq Muiz Azman Shah, 21, terhadap dakwaan ibu kandungnya, Hasliza Mohd.

Saya bukan anak derhaka - Afiq Muiz
Gambar Carian Google


Terdahulu di Jz Online News :


Saya bukan anak derhaka - Afiq Muiz


KUALA LUMPUR 14 Mei - "Saya tidak derhaka tetapi dihalau keluar dari rumah oleh ibu."

Itulah ungkapan bela diri daripada pelakon yang sedang meningkat naik, Afiq Muiz atau nama sebenarnya Muhamad Afiq Muiz Azman Shah, 21, terhadap dakwaan ibu kandungnya, Hasliza Mohd.

Hari ini, ibu kandung kepada pelakon drama Mimpi Cinderella itu dalam sebuah portal berita menyatakan rasa terkilan akan perubahan sikap anak bujangnya setelah bergelar pelakon dan menjalin hubungan dengan seorang pelakon wanita, Ainur Syakina Azman atau Eyna.

Menurut Afiq, dia tidak meninggalkan rumah tetapi dihalau keluar setelah berlaku salah faham antara mereka berdua.

"Antara saya dan ibu ada berlaku sedikit salah faham apabila ibu menganggap rakan baik saya, Eyna cuba mengikis harta saya. Sesungguhnya saya sedih dengan sikap ibu yang langsung tidak memikirkan kesan perkara ini terhadap saya.

"Saya percaya ibu melakukan itu semua sebab tidak puas hati dengan saya yang enggan menanggung perbelanjaan keluarga dan sekali gus menyalahkan Eyna. Sedangkan Eyna tidak terbabit langsung," katanya sedih.

Afiq yang mengadakan sidang akhbar tergempar untuk menjelaskan kedudukan sebenar hubungannya dengan keluarga di Subang, Selangor hari ini, turut ditemani oleh Eyna. - UTUSAN ONLINE



No comments:

Post a Comment