Pages

Tuesday 12 March 2013

SABAH TERKINI : SEORANG LAGI TENTERA KITA TERKORBAN


Berikutan kejadian ini, jumlah anggota keselamatan negara kita yang terkorban meningkat menjadikan semuanya sembilan orang.

Seorang Tentera Kita Terkorban 12 mac 2013
Ops Daulat



Ops Daulat 12 Mac 2013 | Seorang Tentera 

Kita Terkorban



Pertempuran kembali berlaku diantara anggota tentera dan penceroboh di Sungai Nyamuk hingga menyaksikan seorang anggota tentera kita terkorban. Penceroboh yang dilihat sama sekali tidak mahu menyerah diri dalam situasi ini, telah berbalas-balas tembakan yang berlaku kira-kira pukul 10.45 pagi Selasa.
Menurut laporan dalam portal Mstar Online, Perkara itu disahkan Panglima Angkatan Tentera, Jeneral Tan Sri Zulkifeli Mohd Zin ketika sidang media pada petang Selasa.
Berikutan kejadian ini, jumlah anggota keselamatan negara kita yang terkorban meningkat menjadikan semuanya sembilan orang.
Perincian penuh mengenai perkara ini masih belum dijelaskan. Kemungkinan dalam berita TV3 malam ini kita akan mengetahui apa yang terjadi pada operasi di Sungai Nyamuk.

2 comments:

  1. إنا لله وإنا إليه راجعون
    Pengorbanan mempertahankan Malaysia, sebuah negara Islam, الفاتح. Semoga niat perjuangan yang benar, pertahankan hak dan maruah diterima dan diterima syahid di medan perang. إن شاء الله‎

    Baru saja membaca entri Ikhtiar Hidup Sesat di Hutan | Air dan Makanan
    Salam Ukhwah dari Hootoh Tudia
    Hootoh Blog

    ReplyDelete