Pages

Friday 13 December 2013

"SALAH KE PAKAI KERETA MEWAH?" - ROSYAM NOR

Menurut petikan laporan Harian Metro, Rosyam yang merupakan penerbit Suhan Movies & Trading berkata, "Hak milik siapa kereta itu tidak penting. Bagi saya, tak patut jadi isu pun jika ia hak saya. Kalau saya nak pakai pun, salah ke?

Rosyam Nor: Salah ke pakai kereta mewah?


Rosyam Nor: Salah ke pakai kereta mewah?


13 Dis – Pelakon dan penerbit terkenal tanah air, Datuk Rosyam Nor menganggap dakwaan yang mengatakan dirinya memiliki tiga kereta mewah bernilai RM8 juta itu tidak sepatutnya dijadikan isu besar.
Menurut petikan laporan Harian Metro, Rosyam yang merupakan penerbit Suhan Movies & Trading berkata, "Hak milik siapa kereta itu tidak penting. Bagi saya, tak patut jadi isu pun jika ia hak saya. Kalau saya nak pakai pun, salah ke?
"Benda ini terlalu peribadi untuk diceritakan, jadi saya harap tiada pihak cuba untuk cetus kontroversi pula," ujarnya.
Menurut pemilik nama sebenar Mohamed Noor Shamsuddin ini lagi, dia akan memberi penjelasan bila tiba waktu yang sesuai dan berharap agar persoalan mengenai pemilik tiga kereta mewah itu tidak diperbesarkan.
"Adakah satu kesalahan kalau saya benar-benar pakai tiga kereta mewah itu atau salah ke kalau saya hanya pinjam kereta-kereta itu?." katanya lagi.
Baru-baru ini desas-desus mendakwa Rosyam, 46, memiliki tiga kereta jenis sport iaitu McLaren MP4, Aston Martin Rapide dan Aston Martin DB9.
Dalam perkembangan lain, Rosyam bakal muncul dengan filem terbarunya berjudul "Balistik" pada 9 Januari depan.
Filem yang turut dilakonkan oleh Adi Putra, Rita Rudaini, Rykarl Iskandar, Jack Lim, Syamsul Yusof dan Susan Lankester ini mengisahkan Saga, seorang pembunuh upahan dan ahli kumpulan geng mafia ditinggalkan isterinya, Salina yang bimbang nyawanya terancam. Beberapa tahun kemudian, Saga telah terjumpa Salina yang kini sudah berkahwin dengan Inspektor Nizam yang merupakan teman baik Saga ketika di rumah anak yatim piatu.


Yahoo

No comments:

Post a Comment