Pages

Thursday 28 November 2013

SHILA AMZAH PASRAH JOHAN AS'ARI PILIH LANA NORDIN SEBAGAI ISTERI?

Ekoran berita yang amat mengejutkan itu, rata-rata pengikut laman sosial Shila telah memberi kata-kata positif buat penyanyi itu dan meminta agar dia tidak terus bersedih atas keputusan yang telah dibuat oleh Johan.

Shila Amzah
SHILA AMZAH PASRAH JOHAN AS'ARI PILIH LANA NORDIN SEBAGAI ISTERI?

Johan pilih Lana, Shila pasrah?

SETELAH pengakuan terbuka dilakukan oleh pelakon filem Juvana, Johan As’ari bahawa beliau akan menyunting Lana Nordin sebagai permaisuri hidupnya, ramai pihak terkejut khususnya peminat Shila Amzah memandangkan sebelum ini mereka digosipkan bercinta.

Ekoran berita yang amat mengejutkan itu, rata-rata pengikut laman sosial Shila telah memberi kata-kata positif buat penyanyi itu dan meminta agar dia tidak terus bersedih atas keputusan yang telah dibuat oleh Johan.

Shila yang gemar berkomunikasi dengan peminat menerusi Twitter mahupun instagramnya bagaimanapun memberitahu bahawa beliau menerima segala ketentuan takdir dan percaya pasti ada hikmah disebalik semua yang berlaku.

"Tak apa, jodoh ALLAH yang tentukan, Sha terima siapa pun jodoh Sha.

"Doakan yang terbaik lagipun ALLAH tahu dan ada hikmah semuanya," katanya yang menjawab segala respon diberikan oleh peminatnya di laman sosial Instagram.

Pada masa sama, Shila yang popular dengan lagu Patah Seribu itu turut menyatakan, dia tidak akan mengulangi lagi perbuatan yang mengaibkan dirinya dan keluarga seperti sebelum ini.

Bagi penyanyi itu, zaman telah berubah dan kini dirinya lebih matang untuk menghadapi segala rencah kehidupan.

"The silly side of me..well,parts and parcels of life..kita tetap kena jalan ke depan..tak kira seberapa berat pun kaki kita melangkah..well..as i said before..hidup kita ada banyak cabang pilihan..ada banyak perhentian sebelum sampai ke destinasi..so..why bother?cmon people..chin up..and let it be:)

"ALLAH itu berkuasa..Maha kuasa dari segalanya.. don’t worry guys..i ain’t that girl with white scarf and the guitar no more..so..l ets fill our life with love.. no hatred.. no regrets.. i love you guys..always..from the bottom of my heart..i can never thank you enough#Shayang#Shilalas forever:)," ujarnya.

Melalui perkongsian foto terbaru, Shila turut memberi kata-kata positif buat ibu Johan.

"Please be strong aunty sayang..we love you..no matter what:) ALLAH knows better..we are here for you.. balik nanti kita pergi jalan-jalan..i promise..:*@firdausari," jelas beliau.

Memetik laporan Berita harian hari ini, Johan membuat membuat pengakuan bahawa dirinya telah melamar pelakon seksi, Lana untuk dijadikan isteri berdasarkan ‘gerak hati’.

Johan juga percaya dan yakin Lana merupakan calon suri seperti yang didoakan di depan Kaabah ketika mengerjakan umrah, awal tahun ini.

Dengan pengakuan yang dibuat oleh Johan maka segala persoalan sejauhmana hubungan antara Johan dengan Shila sebelum ini terjawab apabila pelakon filem Paku itu menjelaskan bahawa keakraban mereka sebatas abang dan adik sahaja.

Kata Johan, hubungannya dengan Lana sudah dimaklumkan kepada ibu Shila dan mereka merestuinya.



Sinar Harian

1 comment: