Pages

Sunday 24 November 2013

RATU ROCK ELLA HAMIL?

Menurut Ella atau nama sebenarnya Norzila Aminudin, 46, dia tidak pernah mengeluarkan sebarang kenyataan mengenai kehamilan itu, namun mengakui baharu sahaja menjalani pembedahan.'


'Saya tak hamil'
RATU ROCK ELLA HAMIL?


Ella: 'Saya tak hamil'

"BELUM ada rezeki lagi," jelas ratu rock, Ella mengenai berita kehamilannya yang tersebar sejak sebulan yang lalu.

Menurut Ella atau nama sebenarnya Norzila Aminudin, 46, dia tidak pernah mengeluarkan sebarang kenyataan mengenai kehamilan itu, namun mengakui baharu sahaja menjalani pembedahan.'

"Saya tak hamil lagi, tetapi saya memang merancang untuk memiliki anak. Dua bulan lalu, saya menjalani pembedahan membuang apendiks menerusi rawatan apendisektomi di Hospital Ampang Puteri.

"Doktor menasihati saya supaya berehat selama tiga bulan dan kini, saya masih dalam proses pemulihan. Nasib baik saya menyedarinya dari awal dan doktor menyarankan agar pembedahan di buat agar ia tidak mengganggu kehamilan sekiranya saya hamil.

"Saya ada dengar orang kata saya hamil dan ianya hanyalah salah faham. Tapi, saya tak marah kerana saya anggap itu adalah doa dan tanda prihatin peminat dan masyarakat terhadap saya," katanya ketika ditemui di pentas akhir, rancangan realiti, Ratu Rania.

Dalam pada itu, Ella memberitahu, dia bakal menghasilkan album baru dan melancarkannya pada tahun hadapan.

"Alhamdulillah, mungkin awal tahun depan, ianya akan dilancarkan dan kini ia masih dalam proses pembikinan.

"Selepas pelancaran album itu, saya akan mengadakan konsert jelajah di beberapa negeri pula," katanya.



Sinar Harian

No comments:

Post a Comment