Pages

Wednesday 24 April 2013

REBUT PELUANG JOMNIAGA | TAWARAN ISTIMEWA UNTUK PENDAFTARAN BARU


Apa itu JomNiaga? JomNiaga adalah sistem intergrasi e-dagang dan affiliate yang pertama di Malaysia, disyorkan oleh pakar-pakar internet dan terbukti berkesan. Daftar Secara PERCUMA Di Sini dan perolehi RM5 PPL Setiap Pendaftaran Baru.
Laman Rasmi JomNiaga

Jz terpanggil untuk berkongsi tawaran istimewa yang julung-julung kali diadakan oleh JomNiaga. Selama ini Jz hanya melakukan program affiliate  JomNiaga ini secara diam-diam sahaja sejak Jz menyertai JomNiaga kira-kira sebulan yang lalu. Tetapi yang buatkan Jz teruja untuk berkongsi pengalaman Jz dengan pembaca hari ini adalah kerana buat pertama kalinya Jz akhirnya berjaya memperolehi komisen pertama melalui percubaan Jz meletakkan banner SamsengFB di blog Jz iaitu Jz Online News. Okaylah tu kan, semoga hasil yang pertama ini akan membuahkan hasil-hasil yang berikutnya. Amiinn. 
Hasil Komisen Pertama JomNiaga Jz Adalah Dari Samseng FB

Alhamdulillah.. akhirnya merasalah Jz RM18.00 hasil program affiliate yang mudah dan santai sahaja ini. Komisen affiliate RM18.00 ini adalah untuk 1 pembelian dan komisen ini sebenarnya berbeza antara 1 sama lain mengikut prgram affiliate yang peserta pilih. Di JomNiaga, peserta tidak perlu pening kepala kerana JomNiaga menyediakan pilihan produk yang cukup banyak, bergantung kepada kehendak peserta untuk menjana pendapatan melalui program affiliate yang mana satu. Jz katakan ianya mudah sebab peserta JomNiaga diberi 'Marketing Tools' untuk peserta meletakkan banner atau iklan di mana-mana sahaja portal yang dirasakan sesuai seperti email, facebook ataupun blog milik peserta.
Ops! Jz hampir terlupa yang Jz belum lagi memberi penerangan berkenaan apa yang dikatakan tawaran istimewa dari JomNiaga ini. Kali ini JomNiaga memberi peluang kepada sesiapa sahaja yang ingin menceburi bidang buat duit melalui internet hanya dari rumah atau di mana sahaja tanpa bersusah payah mencari modal atau perlu mempunyai produk malah setiap pendaftaran baru di bawah id peserta akan dibayar komisen affiliate RM5 PPL (Pay Per Lead).
Di bawah ini adalah antara 'Marketing Tools' yang telah disediakan oleh JomNiaga. Peserta hanya perlu kongsikan ia di mana-mana portal yang difikirkan sesuai oleh peserta. 


Adakah anda ingin menjana pendapatan secara part-time atau full time melalui Internet? 
Sila ke laman ini sekarang juga dan daftar secara percuma untuk menggunakan sistem JomNiaga: 

Berikut adalah testimoni pengguna JomNiaga:
  "Saya berjaya menjana RM428.26 secara AUTOMATIK."
  - Muhammad Helmi Mohd Yunus

  "Pembayaran setiap 2 minggu on time, support yang friendly."
  - Munib Ahmad

  "Mudah memilih jenis iklan yang mahu paparkan di blog."
  - Muhammad Syazwan

  "Medium terbaik buat pemasar affiliate."
  - Razif Yusoff
  
Pendaftaran adalah percuma, dan ramai yang telah berjaya menjana pendapatan yang lumayan melalui JomNiaga dalam masa yang singkat. 

Daftar di sini: 


Ikhlas, 




Antara kelebihan menjadi ‘agen affiliate’ (dalam bahasa mudahnya ‘agen jualan’) ialah anda tak perlu pening-pening kepala untuk mencipta produk sendiri (yang tak tentu lagi boleh dijual atau tidak). Anda juga tak perlu bersusah payah menahan sabar dengan karenah pelanggan atau bersusah payah menghantar barang jualan kepada mereka.
Yang perlu anda lakukan hanyalah Pilih produk affiliate yang ingin anda pasarkan,lakukan promosi samada di web/blog atau laman sosial seperti Facebook, dan akhirnya hanya tunggu komisen dari jualan yang berjaya anda buat. Sangat mudah dan betul-betul senang!
Komesin dari affiliate biasanya 50% dari harga produk, dan jangan terkejut jika Jz katakan hanya dengan menjual satu produk affiliate anda mungkin akan menerima komesin hingga RM100!
Pendek kata affiliate adalah salah satu cara TERBAIK untuk anda mula berniaga di internet tanpa risiko yang besar.

Program PPL dari JomNiaga ini sangat mudah. Pertama anda perlu daftar sebagai ahli Jomniaga di sini ==> JomNiaga – RM5 PPL Setiap Pendaftaran Baru
Selepas itu anda pergi kebahagian market place dan cari produk affliate yang bernama JomNiaga – 'RM5 PPL Setiap Pendaftaran Baru'. Atau untuk lebih mudah, klik sahaja pada link ini ==> Produk Affiliate Jomniaga


Selamat Mencuba dan Selamat Menyertai JomNiaga!  Anda dijamin PUAS HATI.  ;)


No comments:

Post a Comment